Social Media:

IG

Portal beauty | Recenzje | Newsy kosmetyczne

dwie kobiety, seniorka i jej córka

Czym jest cross-generacyjna atrakcyjność kosmetyków?

Cross-generacyjna atrakcyjność produktów to zainteresowanie nimi konsumentów w różnym wieku – a więc pochodzących z zupełnie różnych pokoleń. Chociaż może wydawać się to nieco trudne, sporo marek skupia się aktualnie na tym, aby oferować na rynku takie kosmetyki, które spełnią oczekiwania zarówno młodszych, jak i starszych odbiorców. Dobrym przykładem na cross-generacyjną atrakcyjność kosmetyków pozostaje polska marka Bioelixire, proponująca sera dostosowane do każdej grupy wiekowej. Po wysokiej jakości, bazujące na nowoczesnych formułach i przemyślanych składach sera Bioelixire, sięgają zarówno matki, jak i córki – ciesząc się zadbanymi, zdrowymi włosami oraz przyjemnością użytkowania produktów!

Cross-generacyjna atrakcyjność kosmetyków – dlaczego mówi się o niej coraz więcej?

W ostatnim czasie rzeczywiście coraz częściej można usłyszeć o crosss-generacyjnej atrakcyjności kosmetyków, której rosnąca popularność może wynikać z kilku istotnych czynników. Przede wszystkim, coraz to więcej z nas stawia na minimalizm w pielęgnacji – dlatego też chętniej poszukujemy takich produktów, z których z powodzeniem skorzystamy zarówno my sami, jak i inni domownicy. Wybór „cross-generacyjnych kosmetyków” spodoba się więc zarówno miłośnikom pragmatycznych, funkcjonalnych rozwiązań – jak i również tym z nas, którzy idąc z duchem czasu, wierzą, że „mniej znaczy więcej”. Jeden, dopasowany do potrzeb wielu osób kosmetyk, to również realna oszczędność pieniędzy – co nie pozostaje bez znaczenia. Dzięki przemyślanie skomponowanym składom, opartym na naturalnych, jakościowych składnikach, produkty kosmetyczne coraz częściej są w stanie zapewniać nam kompleksowe rozwiązania – niezależnie od wieku!

Cross-generacyjna atrakcyjność kosmetyków – co to oznacza w praktyce?

Aby marka kosmetyczna mogła mówić o stosowaniu cross-generacyjnej atrakcyjności produktów, niezbędne jest wdrażanie kilku istotnych kroków. Przede wszystkim – by wpisywać się w coraz to bardziej popularny nurt – powinna kierować swoje kampanie do różnych grup wiekowych, zarówno do osób młodych, w średnim wieku, jak i dojrzałych. To ważne, ponieważ kampanie kierowane zaledwie do jednej grupy wiekowej (na przykład do nastolatków) nie będą „przemawiać” do pozostałych – a co za tym idzie, nie będą „cross-generacyjne”. Podobnie jest z designem opakowań – o ile pozostaje on neutralny, nieodwołujący się zaledwie do jednego pokolenia, po kosmetyki chętnie będą sięgać osoby z wielu grup wiekowych. Najważniejszy aspekt zachowaliśmy jednak na koniec – cross-generacyjna atrakcyjność kosmetyków to przede wszystkim różnorodność produktów, których składy odpowiadają różnego rodzaju typom włosów czy skóry, niezależnie od wieku. W ofercie marek kosmetycznych, które chcą kierować się więc na „cross-generacyjne”, nie powinno zabraknąć więc propozycji zarówno dla bardzo młodych osób, jak i tych w dojrzałym wieku – wszystko po to, aby każda z nich, mogła znaleźć coś dla siebie!

Cross-generacyjna atrakcyjność kosmetyków – co na nią wpływa?

Wyobraź sobie kosmetyk idealny – doskonale wpisujący się w cross-generacyjną atrakcyjność w oczach klientów. To produkt, który nie bazuje na wieku osoby, jaka zdecyduje się po niego sięgnąć – ale na konkretnych jej potrzebach i oczekiwaniach. Dla przykładu, pozostając w tematyce serum do włosów, marka chcąca pozostawać „cross-generacyjną”, nie będzie skupiać się na tym, czy kosmetyk ma być „+20”, „+30” czy „+50” – proponując formuły i składy, skoncentrowane na konkretnym działaniu, niezależnie od wieku osoby używającej produktu. Serum z olejkiem arganowym dla uzyskania poprawy gładkości włosów, z czarnuszką dla ich wzmocnienia lub to, chroniące przed szkodliwym działaniem wysokich temperatur to tylko kilka z wielu przykładów produktów marki Bioelixire, po które warto sięgnąć niezależnie od wieku!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

TOP